Söndag

Idag så var jag och min svärmor (veronika) hemma hos hennes dotter som fyller 30 idag och grattade henne och fikade lite. Veronika gav henne några tidningar där hon i en av tidningarna hade skrivit vad hon skulle få i present så det var bara för henne att börja leta. De tog en stund innan de hittades men de var en väldigt rolig ide att skriva i en tidning så man får leta lite.

Nu är jag och älskling hemma och för en timme sen var de en tjej här och kollade på lägenheten eftersom vi snart ska flytta. Hyresvärden har inte hittat någon till denna lägenhet ännu.

Om ett tag ska vi hem till mina svärföräldrar igen och så ska vi grilla korv. Blir nog mysigt, lite fel årstid men de blir mysigt ändå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0