Måndag


Va kul alexandra att du går in och kollar varje dag:) jag tycker tyvärr inte att det är så jätte roligt att blogga men får väl försöka bättra mig så ni får se vad jag gör som du ville:D
Har precis börjat jobba lite smått som vikarie på olika förskolor och så.
Vi håller på och kollar på om vi kanske ska köpa tomt och så och bygga hus. Är faktiskt inte så mycket som händer. Men skulle vara kul om ni kommer ner någongång och hälsar på.
jag är hemma i väsby nu men åker tillbaka till nässjö på onsdag tidigt på morgonen men nästa gång jag kommer hem kan jag höra av mig så kan vi kanske ses:) skulle vara roligt.

Vad gör Du Alexandra nu jobbar du eller pluggar du eller vad gör du? Kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bygga hus?! Gud vad häftigt! Jag hälsar gärna på dig någon gång i Småland, jag har funderat på det men har inte riktigt haft tid eller råd... Jag har en massa grejer på gång men det kan jag berätta mer om när vi ses nästa gång. Kram på dig!! <3

2011-09-05 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0