Överraskning i torsdags kväll

Mamma ringde mig i torsdags kväll och bad mig gå ner och öppna dörren och där stod hon utan att jag visste något. Inte alla mammor som åker 32 mil för att överraska sin dotter. Hon sa även att vi skulle åka till Ullared dagen Efter då det var min 20-årsdag. Var jätte bra dag med mycket shopping. När vi kom hem åt vi jätte god middag. Kött med pastasallad och fetaoströra. Sen på lördagen åkte mamma hem och jag och min man åkte till hans föräldrar där vi skulle fira mig och Viktor som är min mans systers kille. Fick jätte fina pressenter.
Av älskling fick jag en lyxkryssning till Åland och av hans föräldrar fick jag segelflyg och en muffins kokbok och av hans syster fick jag ett jätte fint kakfat med en fin muffinsburk och muffinsformar:) var en väldigt lyckad dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0