student!

Hej kära bloggläsare:)
Nu är det ju såhär att jag tar studenten om inte ens tre månader och det är jätte mycket tjafs i klassen om alla biljetter som vi måste sälja. Vi har fått 13 stycken biljetter var som vi ska sälja och de är jätte svårt! Jag har sålt snart 6 biljetter men kämpar som ett as för att få alla 13 biljetter sålda. Den 24 mars är skivan så de är två veckor kvar tills det är dags. Det är två stycken i klassen som har hoppat av som inte längre vill gå på studentskivan men som måste betala för alla biljetter ändå eftersom de skrivit på kontrakt om att vi ska sälja 13 biljetter.

På tal om ingenting undrar jag när jag får min studentmössa. Beställde den strax innan jul och vi har betalat och allt så den bör väl komma här när som:D ÅÅH vad jag längtar tills den 27 maj när jag står där med min fina mössa och en vit fin klänning på mig är överlycklig för att slippa skolan:D
När jag väl får min mössa så kommer jag förstå mer att det inte är långt kvar alls!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0