Rubrik?

Skolan är slut sen 2½ vecka tillbaka och jag har börjat jobba på ett gruppboende för att så småning om kunna flytta ner till min kära pojkvän i småland. Måste jobba in lite pengar så jag kan tillföra något i ekonomin där nere.
Jobbar sista dagen här i stockholm 2/8 så direkt därefter flyttar jag ner. Har sökt jätte mycket jobb men inte fått något svar. Tänkte leta upp gruppboenden där nere och se om dom behöver lite hjälp. Funkar ju inte att jag lever på pojkvännens pengar. Det kanske funkar ett tag tills jag har ett jobb men inte länge.
Jag har tänk än en gång att jag ska bli bättre på att blogga får väl se hur de blir den här gången.
Om någon har nått tips på vad man kan jobba med nere i småland så e de bara att skriva en kommentar:D
Ha en bra dag i det härliga vädret:D
Kram

Världens underbaraste katt Theo:D


Kommentarer
Postat av: Irma

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 11:27:58
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0