hej igen:)

just nu känns det som att jag inte gör något annat än att jobba. Har jobbat varje dag denna vecka plus att jag jobbade i söndags också och att jag ska jobba imorgon och på söndag men sen så är jag ledig måndag och ska träffa Agnes och så jobbar jag 7-10 på tisdag sen e jag ledig i en hel vecka:D
Ska bli riktigt jäkla skönt med en välförtjänt ledighet:D
på torsdag nästa vecka så kommer älskling hit och på fredag så åker vi till västerås och firar midsommar sen får vi se om vi på lördagen dan efter kanske åker till västerås där mamma och crille och hundarna ska vara men vi får se. Det är ju inte jag som kör så min kära pojkvän får bestämma eftersom han äger körkortet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0