..

hej igen!
Nu är de så att de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket att göra så har inte blivit av att jag bloggat.
I måndags så var jag ledig och åkte först till sollentuna centrum och träffade Agnes i några timmar och sen så åkte jag hem till Lotta och hälsade på hennes urgulliga 9 veckors gamla hundvalp:D
I tisdags jobbade jag först på gruppboendet och sen i morsans blomsteraffär.
I onsdags jobbade jag i blomsteraffären och sen så var jag på AIK match med min kära bror.
Sen så idag har jag inte gjort så mycket. plockat och diskat lite och så. ska om någon timme åka in till stan och hämta min älskling vid tåget:D Ikväll kanske vi ska åka ner till centrum och shoppa lite blandannat något till mig att ha imrgon på midsommar:D
Vi ska åka ut till pappa och weras landställe dit de ska komma typ 40 personer. Förra året så var vi ungefär 20 "bara".
Men nu ska jag göra mig i ordning och kolla när bussen går och allt:) Ha en superbra dag:D




Kommentarer
Postat av: Thea

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-13 @ 03:28:09
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0