rubriker tycker jag inte om att hitta på.

idag så vaknade jag av att vår städare städade övervåningen och lät hur mycket som hellst så klockan halv 11 så cyklade jag ner till mamma och åt lunch/frukost med henne och sen tog jag ut hundarna och sen så gick jag till centrum för jag skulle lämna mina betyg och så till min chef och så gick jag ner till butiken igen och tog en längre promenad med hundarna.
Sen ringde jag pappa och sa att jag skulle komma och hälsa på honom men han ville att vi skulle övningsköra istället så de gjorde vi och de gick väldigt bra tycker jag men de brukar de göra så.
När vi kört klart så satte jag mig vid datan och kollade massa jobb nere i småland och hittade ett på new yorker som jag sökte. Får väl se om jag får de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0