Jobbigt med fulla människor tycker jag:(

Nu var de typ en vecka sen jag skrev tror jag. har jobbat massor och så var de ju midsommar och allt så har verkligen inte blivit av att blogga.
Igår så bakade jag biskvier och muffins och så kom pappa och wera och barnen hem och fika med mig sen åkte jag me dom hem och grillade och åt mat och mös med dom och så kom grannarna till vår baksida och drack lite öl och så. Sen så kom en annan granne på gården och pratade med mig om att man ska ha kärlek till allt och till sig själv och allt och så frågade han om jag tränade och då sa jag att jag gjorde det varje dag och då sa han att de inte syntes för att jag hade blivit så tjock. Var ju så tanig för några år sen sa han. Okej han var as full och jag hade tjocka mjukisbyxor på mig och pappas stora tröja. Jag borde inte ta åt mig men vem fan gör inte de?:S
Blev så jävla förbannad men efter ett tag så skulle jag gå hem och pappa följde med mig och när jag sa hejdå till alla så frågade han som var så full om han oxå kunde få en kram och de fick han och då sa han att han älskade mig och att jag var så underbar och allt men han sa ju innan att jag var tjock sluta va så "snäll" då lixom:S


Kommentarer
Postat av: Maria

idiot, han kan ta sig :P

2011-07-05 @ 09:40:13
URL: http://venezias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0