hej igen

Kom hem till stockholm för två timmar sen ungefär. Har ju varit i rugen med min kära fästman.
Åkte hem till honom i fredags och plockade lite hemma hos honom/oss och tvättade och lite så. Sen så när han kom hem åkte vi till hans föräldrar och åt mat. Sen så i lördags så åkte vi till jönköping för att köpa poleringsgrej till hans bil och så tänkte jag att vi kunde gå in på cervera och handla för mitt pressentkort jag har där men såklart kom jag på när vi va där att jag glömt de hemma. Men vi gick och kollade lite på a6 och jag köpte ett par glasögon:D
På vägen hem från jönköping så åkte vi och åt lite mat och sen åkte vi till älsklings föräldrar och polerade bilen de tog väl typ 3-4 timmar eller nått. Jag låg och solade och så de första två timmarna men sen gick jag och hjälpte honom lite så de blev klart:D
I söndags gick vi upp vid tjugo i sex och jag åt mat och fixade allt innan vi skulle åka till tyskland med älsklings föräldrar. Vi skulle vara hemma hos dom vid halv 7 och så skulle vi åka på en gång.
Lång biltur blev de till trelleborg. Tog knappt 4 timmar. När vi Checkade in så sa hon i luckan att vi blev kaptenens gäster så när vi kom på båten så fick vi gratis mat och så fick vi sen gå upp till kaptenen och och styra de stora fartygen på över 200 meter långt de var riktigt häftigt:D
Kan berätta mer om vad vi gjorde i tyskland imorgon nu ska jag strax gå upp och jobba :)
Men ni får ha en bra dag och kväll:)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0